Digital Heritage, Israel

Eva/Minerva 2015

Registration for the conference has finished.

The Twelfth Annual Jerusalem Conference
on the Digitisation of Cultural Heritage

November 8-9 2015
Van Leer Institute

All participants must register in advance and present their payment or code registation receipt.
Please note: registration will not be available at the conference.

Last Day of Registration is: Thursday, November 5, 2015

Registration:
2 Day Participation, Registration: 340 NIS
1 Day Participation, Registration: 190 NIS

Registration fees include:
  1. Participation in all conference sessions on the day/days of participation.
  2. Conference Bag and Program
  3. Light Lunch and Coffee/tea breaks.*
*A light sandwich meal will be available each day at lunchtime. Coffee shops and restaurants are located in the vicinity of the Van Leer Institute in Aza Street

Parking is not available at the Van Leer Institute. Paid parking can be found on adjacent streets and by the Jerusalem Theater.

For information regarding Sponsorship or Exhibiting, please refer to http://www.digital-heritage.org.il/ or http://www.minervaisrael.org.il/

If you have any questions regarding your registration please email: production@digital-heritage.org.il
+972 50 99 88815

Please print your confirmation receipt
and bring it to the conference registration desk.

Cancellations and Refunds
Cancellation requests must be made in writing by email production@digital-heritage.org.il or fax. For requests received on or before November 5, 2015, all fees will be refunded minus a 15% administration fee. No refunds or cancellations made after November 5, 2015.
Terms and Conditions
Program information distributed prior to the conference is subject to change. It is agreed that Eva Minerva, its employees, officers, volunteers, contracted staff and agents shall not be held liable or responsible for any loss, injury or damages, however caused, to any person engaged by participating or attending Eva Minera Conference 2015. It is agreed that Eva Minerva, its employees, agents and officers reserve the right to refuse admission, cancel or reschedule programs, change speakers, locations, or revise content.

2015 אווה/מינרווה

ההרשמה נסגרה

הכינוס השנים-עשר
לדיגיטציה של המורשת התרבות

נובמבר 9-8 2015
מכון ון ליר בירושלים
רח' ז’בוטינסקי 43 ירושלים

על המשתתפים להציג קבלה עבור התשלום או אישור הרשמה באמצעות קוד
שימו לב: לא ניתן יהיה להירשם בכנס עצמו

יום אחרון להרשמה: יום ה' ה 5 בנובמבר 2015

הרשמה:
השתתפות מלאה: 340 ש"ח
השתתפות ליום אחד: 190 ש"ח

דמי הרשמה כוללים:
  1. השתתפות בכל המושבים ביום/ימי ההשתתפות.
  2. תיק הכינוס, תוכנית הכינוס וספר התקצירים.
  3. הפסקות קפה/תה. *
*ארוחה קלה (סנדוויצ'ים) תוגש בשעת הצהריים, בתי קפה ומסעדות זמינים ברחוב עזה הסמוך.

אין חניה לבאי הכנס במכון ון-ליר, חניה בתשלום ברחובות הסמוכים ומול תאטרון ירושלים

למידע בנוגע למתן חסות או השתתפות בתצוגת הפוסטרים, אנא פנו לכתובות הבאות -
http://www.digital-heritage.org.il/ או http://www.minervaisrael.org.il/

באם ישנן שאלות בנוגע להרשמה, אנא פנו לכתובת הבאה:production@digital-heritage.org.il או התקשרו למספר 8815 998 50 +972

אנא הקפידו להדפיס את אישור ההרשמה
ולהביאו לעמדת הרישום בכנס

ביטול והחזרים
בקשות להחזרים יוגשו בכתב לכתובת: production@digital-heritage.org.il או בפקס. בקשות להחזר שתתקבלנה לפני, או ביום ה-5 בנובמבר 2015 יוחזרו במלואן למעט 15% דמי רישום. לא תתקבלנה כל בקשות לביטול או החזר לאחר ה-5 בנובמבר 2015.
תנאי הרשמה
תוכנית הכנס תוכל להיות נתונה לשינויים. מוסכם על הכל כי אווה/מינרווה, עובדיה, מתנדביה, צוות בשכר וסוכנים לא יישאו באחריות לאובדן, פגיעה או נזק, שיגרמו בכל צורה שהיא, לכל אחד מהמשתתפים בכנס אווה/מינרווה 2015. מוסכם על הכל כי אווה/מינרווה, עובדיה, מתנדביה, צוות בשכר וסוכנים שומרים לעצמם את הזכות לסרב להרשמה, לבטל או לשנות תוכניות, להחליף מרצים, מיקום או לערוך תכנים.