Digital Heritage, Israel

Eva/Minerva 2016

Registration

The XIII Annual Jerusalem Conference
on the Digitisation of Cultural Heritage

The Van Leer Jerusalem Institute
43 Jabotinsky Street
Jerusalem 9214116
Israel

November 9-10 2016

All participants must register online in advance.
Please note: registration will not be available at the conference.
Please print out your registration confirmation and bring it with you to the conference registration desk.

Last Day of Registration is: Sunday, November 6, 2016

Registration: 190 NIS

Registration fees include:
  1. Participation in all conference sessions on the day/days of participation.
  2. Coffee/tea breaks.*
* Coffee shops and restaurants are located in the vicinity of the Van Leer Institute in Aza Street

Parking is not available at the Van Leer Institute. Paid parking can be found on adjacent streets and by the Jerusalem Theater.

For information regarding Sponsorship or Exhibiting, please refer to production@digital-heritage.org.il

If you have any questions regarding your registration please email: production@digital-heritage.org.il
+972 50 99 88815

Please print your confirmation receipt
and bring it to the conference registration desk.

Cancellations and Refunds
Cancellation requests must be made in writing by email production@digital-heritage.org.il or fax. For requests received on or before November 5, 2016, all fees will be refunded minus a 15% administration fee. No refunds or cancellations made after November 5, 2016.
Terms and Conditions
Program information distributed prior to the conference is subject to change. It is agreed that Eva Minerva, its employees, officers, volunteers, contracted staff and agents shall not be held liable or responsible for any loss, injury or damages, however caused, to any person engaged by participating or attending Eva Minera Conference 2016. It is agreed that Eva Minerva, its employees, agents and officers reserve the right to refuse admission, cancel or reschedule programs, change speakers, locations, or revise content.

2016 אווה/מינרה

ההרשמה

הכינוס השלושה-עשר
לדיגיטציה של המורשת התרבות

נובמבר 10-9 2016
מכון ון ליר בירושלים
רח' ז’בוטינסקי 43 ירושלים

יש להרשם דרך ההרשמה המקוונת שבאתר הכנס לא ניתן יהיה להירשם בכנס עצמו

אנא הקפידו להדפיס את אישור ההרשמה ולהביאו לעמדת הרישום בכנס

יום אחרון להרשמה: יום ראשון ה-6 בנובמבר 2016

עלות ההרשמה לכנס: 190 ש"ח

דמי הרשמה כוללים השתתפות בכל המושבים ביום/ימי ההשתתפות (קפה ותה יוגשו בהפסקות לאורך היום)
שימו לב שאין חניה לבאי הכנס במכון ון-ליר,
חניה בתשלום ברחובות הסמוכים ומול תאטרון ירושלים

למידע בנוגע למתן חסות או השתתפות בתצוגת הפוסטרים, אנא פנו לכתובת הבאה :  production@digital-heritage.org.il

באם ישנן שאלות בנוגע להרשמה, אנא פנו לכתובת הבאה: production@digital-heritage.org.il

או התקשרו למספר 8815 998 50 972 +

ביטול והחזרים: בקשות להחזרים יוגשו בכתב לכתובת: production@digital-heritage.org.il   בקשות להחזר שתתקבלנה לפני, או ביום ה-5 בנובמבר 2016 יוחזרו במלואן למעט 15% דמי רישום. לא תתקבלנה כל בקשות לביטול או החזר לאחר ה-5 בנובמבר 2016. תנאי הרשמה: תוכנית הכנס תוכל להיות נתונה לשינויים. מוסכם על הכל כי אווה/מינרווה, עובדיה, מתנדביה, צוות בשכר וסוכנים לא יישאו באחריות לאובדן, פגיעה או נזק, שיגרמו בכל צורה שהיא, לכל אחד מהמשתתפים בכנס אווה/מינרווה 2016. מוסכם על הכל כי אווה/מינרווה, עובדיה, מתנדביה, צוות בשכר וסוכנים שומרים לעצמם את הזכות לסרב להרשמה, לבטל או לשנות תוכניות, להחליף מרצים, מיקום או לערוך תכנים.